DIVENDRES, 29/03/2024 | 10:41 h

Èxit de la segona edició del campionat Game of Skate!

12/6/2018

La plaça Rafael Casanova va acollir el dissabte 9 de juny passat la segona edició de l'Abrera Game of Skate, amb un alt nombre de participants i també de públic que es va apropar a gaudir de la festa del monopatí d'Abrera.

En total van ser 27 els skaters de tota la província de Barcelona i de diverses nacionalitats els que hi van participar en aquesta segona edició del Game of Skate d’Abrera, una activitat que s’ha consolidat al nostre municipi.

Els i les joves van demostrar les seves habilitats en un ambient lúdic i desenfadat i donant-nos una gran lliçó de superació personal. Els participants totals en les diferents proves i actes programats s’han comptabilitzat en un total de 300 persones, amb una trentena pel hip hop i 27 skaters.

Els guanyadors del Game of Skate 2018 són els següents:

• 1er premi: David Castells de Barcelona
  • 2on premi: Isma Maestre de Molins de Rei
  • 3er premi: Sergi Torres de Vallirana
  • 4rt premi: Pol Castellà de Sant Martí Sarroca

L’inscrit més jove va ser l’abrerenc Iker Pérez amb 11 anys que va guanyar un reconeixement pel seu Best Trick (millor acrobàcia).

L’skate tornarà al nostre municipi la propera tardor, amb més proves i activitats!