DIJOUS, 16/08/2018 | 10:03 h

Els Departaments de Serveis Socials i Dones i Igualtat ens traslladem provisionalment per obres

30/5/2017

A partir d’aquest dijous 1 de juny iniciem el trasllat provisional dels Departaments de Serveis Socials i Dones i Igualtat de l’Ajuntament d’Abrera per obres a l’edifici del carrer Major, número 3. La nova seu temporal la trobareu al carrer Tarragona número 2 (xamfrà Av. Sant Hilari).

Les Regidories de Serveis Socials i Dones i Igualtat d'Abrera tindrem dependències noves amb la reconstrucció de l'edifici del carrer Major. Les obres s'iniciaran aquest estiu i la durada prevista és d'un any.

Mentre durin les obres ens podreu trobar al nou edifici municipal del carrer Tarragona, 2 (xamfrà Av. Sant Hilari) en l'horari habitual: de dilluns a divendres de 9.00 a 13.00 hores i dimarts i dimecres de 15.30 a 19.00 hores (juliol i agost només dimecres) i el mateix telèfon: 937 702 911.

Des de l’Ajuntament d’Abrera preguem que disculpeu les molèsties!