DIMECRES, 26/09/2018 | 01:39 h

• Cloenda del taller de Llengua

Entreguem els diplomes a les alumnes del Taller de Llengua

29/5/2017

El Centre Polivalent va acollir el dijous 25 de maig la cloenda del Taller de Llengua amb una trentena de dones que han assistit enguany a classe. L’alcalde, Jesús Naharro, va fer entrega dels diplomes d’assistència i aprofitament del curs.

Aquest any com a novetat, s'han fet activitats extres al taller, com per exemple un intercanvi amb dones que estan estudiant també català a Esparreguera o una entrevista a ràdio Abrera.

Per celebrar la cloenda, les dones van portar dolços típics del Marroc elaborats per elles mateixes, acompanyats de te i refrescos.

Des de la Regidoria de Serveis Socials de l’Ajuntament d’Abrera valorem molt positivament l'assistència de les dones al Taller de Llengua. Per elles aprendre català és molt important, ja que és una eina integradora en el municipi d’Abrera.