DIJOUS, 16/08/2018 | 00:46 h

• Millorem la sala de filtració i tractament de les piscines municipals d’estiu

Millorem la sala de filtració i tractament de l'aigua de les piscines municipals d’estiu

30/5/2017

Enguany les piscines municipals d’estiu disposaran d’una instal•lació renovada per al tractament de l’aigua. Amb tots aquests treballs fem un pas més per a posar al dia tot el conjunt d’instal•lacions que des de l’Ajuntament oferim als veïns i veïnes mitjançant el Departament d’Esports.

La instal·lació pel tractament de l’aigua de la piscina d’estiu (passeig de l’Església, 18)  estava formada per dues cambres soterrades i una petita caseta d’eines. Amb el pas dels anys aquest equipament estava pendent de renovar-se no només pel deteriorament propi del seu ús, sinó també per a posar al dia el seu equip i dotar-lo d’un espai més adequat.

Instal·lació més gran i moderna
Tot i que està discretament ubicada al fons del recinte, aquesta instal·lació apareixerà molt transformada. La petita caseta d’eines s’ha transformat en un cobert metàl·lic molt més gran i modern que permet acollir tota la instal·lació hidràulica que garanteix les condicions òptimes de salubritat de l’aigua del conjunt de les piscines.

Just acabada la instal·lació es posarà immediatament en servei per a la inauguració de la temporada de les piscines municipals d’estiu. Aquests dies els treballs s’estan enllestint i s’estan realitzant totes les comprovacions necessàries per a la seva finalització. Així, els bons resultats dels treballs efectuats es podran comprovar a inicis del mes de juny.