DISSABTE, 22/09/2018 | 10:13 h

Inscripcions obertes pel nou curs de monitors/es de lleure

29/5/2017

Durant el mes de juliol, des del Departament de Joventut de l’Ajuntament d’Abrera tornarem a organitzar un curs intensiu de monitor/a de lleure a través de l'Escola de Monitors. Està adreçat a persones majors de 18 anys que estiguin interessades a obtenir la titulació de monitor/a de lleure.

El curs començarà el 3 de juliol i s’allargarà fins el 28 de juliol, amb classes de dilluns a divendres, en horari de 16 a 21 hores, al Casal de Joves d’Abrera. El preu és de 165 euros. Les inscripcions ja són obertes, i les podeu formalitzar a través del web de l'Escola de Monitors: http://escolademonitors.com/curso/abrera/.

Últimes places disponibles! Per a més informació podeu trucar al telèfon 93 770 43 34 o enviar un correu electrònic a l’adreça pij.abrera@ajuntamentabrera.cat