DIMARTS, 14/08/2018 | 21:18 h

• Masterclass d'spinning

• Masterclass d'spinning

Èxit de la primera masterclass d’spinning!

29/5/2017

Des de la Regidoria d’Esports vam organitzar la primera masterclass d’spinning, que va tenir lloc al Pavelló Esportiu Municipal el dissabte 20 de maig. Més de 80 persones van participar a les sessions gratuïtes i, amb el seu entusiasme, van convertir la jornada en una gran festa esportiva.

La masterclass d’spinning va ser impartida per dos monitors, que van dirigir i dinamitzar les sessions, de 90 minuts de durada. Els assistents van ser obsequiats amb una samarreta tècnica commemorativa de l’activitat, realitzada amb la col·laboració de l’empresa de gestió esportiva Paido Esport.

Spinning al CAM
El Centre Aquàtic Municipal (CAM) ofereix classes d’spinning, amb sessions de dilluns a dissabte. Més informació al mateix Centre Aquàtic Municipal (Passeig Estació, 24)  en horari d´ús de les instal·lacions: de dilluns a divendres, de 8 a 22 hores; dissabtes, de 9 a 20 hores, i diumenges, de 10 a 14 hores. Telèfon: 93 770 51 00. Adreça de correu electrònica: cam@ajuntamentabrera.cat