DIMARTS, 14/08/2018 | 15:58 h

• III Festa de la Moto

300 persones participen a la III Festa de la Moto d´Abrera

26/5/2017

Al voltant de 300 persones van visitar el dissabte 20 de maig la III Festa de la Moto d’Abrera, celebrada al Casal Social de Can Vilalba del nostre municipi. Unes 150 motocicletes van participar en l’esdeveniment, organitzat per Associació de Veïns de Can Vilalba amb la col•laboració de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament, Protecció Civil i Ràdio Abrera.

L'alcalde, Jesús Naharro, i diversos regidors i regidores del consistori van visitar l'activitat motard, celebrada per tercer any al nostre municipi.

La veïna Anna Miralles, de l’Associació de Veïns de Can Vilalba ha valorat molt positivament la festa: “Ha sigut molt satisfactòria i l’any que ve la tornarem a organitzar”, ens ha explicat.

El bon temps va acompanyar la trobada de motoristes, que van gaudir de diverses activitats. La festa va comptar també amb diverses parades de roba i complements pels aficionats a les motos.