DIMARTS, 13/11/2018 | 00:26 h

• II Melé Germanor de Petanca Can Vilalba – Sant Boi

Assistim a la II Melé Germanor de Petanca Can Vilalba – Sant Boi

26/5/2017

El Casal Social de Can Vilalba va acollir recentment la II Melé Germanor de Petanca Can Vilalba – Sant Boi. L’esdeveniment va comptar amb la participació de diversos
clubs de petanca, que van celebrar el torneig i un dinar de germanor.

El torneig, en format “melé”, va reunir més de vuitanta persones: veïns i veïnes del barri de Can Vilalba, socis del Club petanca Olesa, Club petanca Santa, i Club pentanca Sant Boi. Tots els assistents van gaudir de la jornada lúdico-esportiva.

El bon temps va acompanyar l’esdeveniment, que va comptar amb l’assistència de l’alcalde, Jesús Naharro, el regidor d’Esports de l’Ajuntament d’Abrera, Francisco Sánchez, la regidora d’Esports de l’Ajuntament de Sant Boi, Maria Antonia Barragán, i la regidora de Formació Ocupacional de Sant Boi, Laura Solís.