DIMECRES, 26/07/2017 | 12:43 h

• Signem un conveni de col•laboració amb la Delegació del Baix Llobregat de la Cambra de Comerç

+ 2

Signem un conveni de col•laboració amb la Delegació del Baix Llobregat de la Cambra de Comerç de Barcelona

19/5/2017

L’alcalde, Jesús Naharro, i el president de la Delegació del Baix Llobregat de la Cambra de Comerç, Carles Guilera, han signat aquest migdia un conveni de col•laboració entre l’Ajuntament d’Abrera i la Cambra Oficial de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació de Barcelona.

La Regidora de Promoció Econòmica, Mònica Torre-Marín, també ha assistit a l’acte de signatura, que ha tingut lloc a la sala de juntes de l’Ajuntament. Els assistents han valorat molt positivament la signatura del conveni i han destacat que portarà beneficis a les dues corporacions (escolteu les declaracions de l’alcalde i del president de la Delegació del Baix Llobregat de la Cambra de Comerç en els enllaços adjunts).

La cambra assessorarà a l’Ajuntament en temes com el creixement dels polígons industrials per tal de reforçar la cohesió entre les empreses i els veïns i veïnes del nostre municipi. L’Ajuntament, per la seva banda, traslladarà a la cambra les inquietuds de les empreses d’Abrera.

Serveis a les empreses

La Cambra Oficial de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació de Barcelona és una corporació de dret públic que presta serveis a les empreses, contribuint a la regeneració del teixit econòmic i a la creació d’ocupació. La Seu de la delegació del Baix Llobregat de la Cambra de Comerç de Barcelona es troba a Sant Feliu de Llobregat, al carrer Laureà Miro, 350.