DIJOUS, 28/03/2024 | 20:22 h

Busques feina? Consulta els diferents processos de selecció de l'Ajuntament d'Abrera

18/5/2017

Des de l’Ajuntament d’Abrera hem iniciat nous processos de selecció de personal relacionats amb els serveis que oferirem aquest proper estiu. Així, necessitem recepcionistes per la propera temporada de la Piscina Municipal d’Estiu i educadors/es esportius/ves per l’Escola Esportiva d’Estiu.

Escola Esportiva d’Estiu

Les persones interessades en les ofertes d’educadors i educadores esportius/ves per a l’Escola Esportiva d’Estiu poden presentar les seves sol·licituds fins el proper dilluns 22 de maig.

Hi ha dues convocatòries: una per a candidats registrats al Registre Oficial de Professionals de l’Esport a Catalunya, i una altra per a la resta. Entre les tasques a desenvolupar hi ha programar i desenvolupar activitats lúdico-esportives per a nens/nenes de 6 a 14 anys, assistir a reunions, coordinació de monitors, dinamització de grups i activitats.

Piscina Municipal d’Estiu
Els ciutadans i ciutadanes interessats en cobrir tres places de recepcionistes a la Piscina Municipal d'Estiu poden presentar les seves sol·licituds fins el proper dilluns 22 de maig. Es requereix estar en possessió d’ESO, Graduat Escolar o FP de primer grau i nivell suficiència de català C1. Entre les tasques a desenvolupar hi ha donar informació sobre els abonaments de la piscina d'estiu i sobre el lloguer d'instal·lacions esportives, gestionar el servei de bibliopiscina, guarda-roba i objectes perduts, tramitar les queixes i suggeriments dels usuaris, venda d'entrades puntuals a la piscina d'estiu i realització d'estadístiques entre d'altres.

Educador/social
Us recordem també que el termini d’inscripcions per l’oferta d’educador/a social estarà obert fins avui dijous 18 de maig. Es requereix títol de grau o diplomatura en Educació Social i nivell de suficiència de català C1. Entre les funcions a realitzar hi ha detectar i prevenir situacions de risc social i/o d’exclusió, sobretot en l’àmbit de la infància i adolescència; crear i desenvolupar accions i intervencions socioeducatives, atendre les demandes dels usuaris en relació a necessitats socioeducatives i familiars, o orientar i assessorar en relació als recursos socials, educatius i laborals entre d’altres.

Borsa d’oficials de segona administratius/ves

Les inscripcions per la borsa d’oficials de segona administratius/ves es poden presentar fins el proper dilluns 29 de maig. Es requereix estar en possessió d’ESO, Graduat Escolar o FP de primer grau i nivell suficiència de català C1. Les funcions a realitzar seran tasques de suport administratiu bàsic, sobre expedient físics o electrònics, processos administratius, i donar informació bàsica i orientar telefònicament i presencialment sobre tràmits i serveis entre d’altres.

Els/les interessats/des que desitgin formar part de les convocatòries hauran de presentar la seva sol•licitud en el registre general d’entrades de l’Ajuntament d’Abrera, plaça de la Constitució, 1, de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores (dimarts i dimecres de 16.30h a 19.00h). El document de sol•licitud es facilitarà a les dependencies municipals i en aquesta pàgina web (feu clic aquí).

Trobareu tota la informació relacionada amb aquestes convocatòries a la secció d’Oferta d’Ocupació Pública.