DIJOUS, 16/08/2018 | 10:01 h

• Solidaritat i art en el festival de l’Escuela de Danza de Juan Antonio García d’Abrera

+ 3

3/5/2017

Amb el nom de Capricho, l’Escuela de Danza de Juan Antonio Garcia d’Abrera va presentar a la Sala Municipal del nostre municipi un festival solidari per recaptar fons per l’Associació Espanyola contra el Càncer (AECC), el dissabte 29 d’abril.

La Sala Municipal gairebé va omplir el seu aforament pel festival, que va recollir al voltant de 600 euros. L’alcalde, Jesús Naharro, va assistir a l’esdeveniment, que va comptar amb les actuacions dels diferents grups de ball de l’escola abrerenca.

Pel director del centre, Juan Antonio Garcia, “el festival empezó lleno de nervios y emociones. Se palpitaba el calor de la gente con sus aplausos y palabras espontáneas. Lo mejor, la solidaridad de todas las persones que vinieron. Gracias al público y a todos nosotros pudimos aportar nuestro granito de arena”.

L’Escuela de Danza de Juan Antonio Garcia es troba al carrer Cardener, número 5, d’Abrera. Imparteix classes de diferents disciplines com flamenc, clàssic, oriental, funky, hip hop, zumba, pilates i sevillanes.