DIMARTS, 14/08/2018 | 23:14 h

• XVIII Caminada de Primavera

Èxit de participació a la XVIII Caminada de Primavera

2/5/2017

375 persones van participar, diumenge 9 d’abril, en una nova edició de la Caminada de Primavera, organitzada per la Regidoria d’Esports amb la col•laboració d’entitats com el Centre Excursionista d’Abrera i Protecció Civil d’Abrera.

La caminada va començar puntualment a les 7 del matí al Pavelló d’Esports Municipal i va finalitzar al Monestir de Montserrat cap el migdia, passant pels municipis d’Esparreguera i Collbató. Enguany, més de la meitat dels participants van arribar al Monestir abans de les 11.30 hores.

Controls de pas
Un any més, el dia va acompanyar la caminada, amb una bona temperatura per caminar. Pel bon funcionament de l’activitat es van establir diferents controls de pas: a l’inici del camí vell o camí de les bateries, la cruïlla de Sant Joan, la cruïlla de Sant Miquel i a l’arribada, davant l’estació del cremallera.

Els participants van rebre una samarreta commemorativa a l’arribada de la caminada, de 16,4 quilòmetres. El camí de les bateries, que uneix Collbató i el monestir de Montserrat, és una ruta molt utilitzada pels excursionistes. Fins el segle XVIII, va ser la millor ruta d’accés al santuari.

Des de l’Ajuntament d’Abrera volem agrair la participació de tots els assistents i les entitats col•laboradores: Centre Excursionista d’Abrera, Protecció Civil d’Abrera, Diputació de Barcelona, Patronat de la Muntanya de Montserrat, Ivsiberica, Acquajet i Base Sayas Esport.