DIVENDRES, 29/03/2024 | 06:46 h

Participem al lliurament de premis del 8è Concurs d'Iniciatives Empresarials del Baix Llobregat Nord

27/4/2017

Des del Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera hem organitzat, amb sis ajuntaments més de la zona nord de la comarca, el 8è Concurs d'Iniciatives Empresarials del Baix Llobregat Nord. El Centre de Promoció Econòmica Molí Fariner de l’Ajuntament de Martorell va acollir aquest dimarts, 25 d’abril, el lliurament dels premis.

L’alcalde, Jesús Naharro, va entregar un dels guardons del concurs, que forma part del projecte Fem Xarxa, Fem Empresa i que enguany ha comptat amb 77 candidatures. Les empreses Imgeniuz, Centro Canino Fercan, Synergy Project i Recursos Propios del nostre municipi es van presentar a dues de les cinc candidatures: millor empresa innovadora i millor empresa per la seva trajectòria empresarial en el sector de serveis.

Treball en xarxa

L’alcalde, Jesús Naharro, va valorar molt positivament la participació de les empreses del nostre municipi en aquest concurs i l’aposta pel treball en xarxa que estan realitzant els municipis del Baix Llobregat Nord (escolteu les declaracions de l’alcalde a l’enllaç que trobareu a la part inferior d’aquesta pàgina).

Iniciatives empresarials premiades
El concurs té l’objectiu de reconèixer i premiar l’esforç emprenedor dels usuaris dels serveis d’atenció a emprenedors i alhora difondre la cultura emprenedora entre els joves. Els guanyadors de l’edició d’enguany són els següents:

Caviaroli (Esparreguera). Millor empresa innovadora.

Ferreteria Bacarisas (Martorell). Millor empresa, trajectòria empresarial, en el sector comerç.

Hasphan Import (Martorell). Millor empresa, trajectòria empresarial, en el sector serveis.

Va de Gla, Los Jamones de los 3 Cerditos (Martorell). Premi millor iniciativa empresarial promoguda per a col•lectius majors de 45 anys.

FerMATTech, de l’Institut El Castell (Esparreguera). Millor idea jove de negoci.

Programa “Fem Xarxa, Fem Empresa”
El concurs s’emmarca en el programa “Fem Xarxa, Fem Empresa”, que permet oferir un seguit d’accions, cursos i tallers gratuïts destinats a empreses i emprenedors de la zona nord del Baix Llobregat pensats per potenciar l'esperit emprenedor a la comarca, dinamitzar el teixit empresarial i potenciar i reforçar les capacitats dels empresaris amb sessions de coaching i altres tècniques innovadores.