DIMARTS, 14/08/2018 | 19:23 h

• Participem al Dia de les Esquadres de la Regió Policial Metropolitana Sud a la Passió d’Olesa

+ 2

25/4/2017

L’alcalde, Jesús Naharro, acompanyat pel cap de la Policia Local, Antonio Villalba, ha participat aquest dilluns en l’acte institucional del dia de les Esquadres de la Regió Policial Metropolitana Sud (RPMS), celebrat al Teatre de la Passió d’Olesa.

El delegat territorial de la Generalitat de Catalunya, Miquel Àngel Escobar, ha presidit l’esdeveniment acompanyat de l’alcaldessa d’Olesa de Montserrat, Pilar Puimedon. A l’acte també han assistit la cap i el sotscap de la Regió Policial Metropolitana Sud, la comissària Cristina Manresa i l’intendent Antoni Antolín, i el cap de l’Àrea Bàsica Policial de Martorell, Antoni Mestre, entre d’altres autoritats i comandaments dels cos de Mossos d’Esquadra.

Treball en equip
La comissària cap de la RPMS ha destacat que, gràcies al treball en equip, la regió policial metropolitana sud ha registrat, en el darrer any, un descens dels fets delictius, concretament en un -2,45%, respecte l’any anterior. També ha remarcat la importància del treball transversal de tots els professionals en l’àmbit de la protecció dels sectors més vulnerables com són els menors i les persones grans. Tanmateix ha posat especial èmfasi en l’atenció a totes les víctimes de la xacra de la nostra societat actual com és la violència masclista.

284 felicitacions
En el transcurs de l’acte s’han lliurat 284 felicitacions a membres del cos de Mossos d’Esquadra, 89 felicitacions a altres cossos policials i col·laboradors del cos de Mossos d’Esquadra. També s’han lliurat 8 agraïments al responsable de seguretat de SEAT, a Grues Corbera, a l’expresident de la Creu Roja, al magistrat del Jutjat número 7 de Martorell, a l’inspector cap de la Policia Local d’Olesa de Montserrat, a la degana dels Jutjats de Sant Boi de Llobregat i a la Inspección Provincial de Trabajo y Seguridad Social de Barcelona.

La cloenda de l’acte ha anat càrrec de la Passió d’Olesa, que ha interpretat un quadre de “la Passió” per a gaudiment de tots els presents.