DIJOUS, 16/08/2018 | 09:58 h

• Caramelles 2017

Caramelles pels carrers d'Abrera per a celebrar la Pasqua

24/4/2017

Unes 50 persones de totes les edats van amenitzar els carrers del nostre municipi el diumenge 16 d’abril, amb la tradicional cantada de caramelles amb motiu de la Pasqua.

Amb els vestits típics de catalans i catalanes, el grup de caramellaires va començar a cantar al barri del Rebató.

Un trenet engalanat amb una barretina, va portar els caramellaires a diferents indrets del poble, com l’Avinguda Generalitat, la residència d’avis Canigó, la plaça de l’Ajuntament, el carrer de la Font i la plaça de l’Església, on van finalitzar la cantada coincidint amb la fi de la missa a la Parròquia de Sant Pere.

Guitarres, flautes i un acordió van acompanyar les veus dels caramellaires, que un any més van oferir al poble un alegre repertori de tradicionals cançons que celebren la Pasqua Florida i l’arribada de la primavera.