DIMARTS, 16/04/2024 | 17:39 h

Inscripcions obertes pel nou taller jove de MANUALITATS DIY al Casal de Joves

18/4/2017

El proper dijous 20 d’abril s’inicia el nou taller jove de MANUALITATS DIY dins de la celebració del Sant Jordi al Centre Polivalent, on els més petits podran fer un tastet amb el minitaller "la guàrdia del drac”.

El nou taller de MANUALITATS DIY està adreçat a joves abrerencs de 12 a 35 anys i és gratuït amb el Carnet del Casal de joves pels menors de 24 anys. Us podeu inscriure totes les tardes de dilluns a divendres de 16h. a 20h. al PIJ la Garsa. No us adormiu: les places són limitades!

Aquest taller s’emmarca al desplegament de l’eix ABRERA JOVE del Pla Local de Joventut 2016-2019 i complementa als altres 3 tallers, dos de dansa hip-hop i un de còmic i manga, que ja s’estan realitzant. L’objectiu principal d’aquest eix és que tant la Regidoria de Joventut, com els serveis que impulsa, esdevinguin referents entre els i les joves d’Abrera. A fi d’aconseguir aquest objectiu, el taller serà impartir per la jove abrerenca Elsa Gòmez, que des de 2016 lidera el projecte youtuber Made in Elsa.

El taller finalitzarà la segona quinzena del mes de juny amb l’acte de cloenda “Game Over” on els alumnes de tots els tallers joves ens mostraran la feina feta durant tot aquest curs.