DIMECRES, 19/09/2018 | 20:47 h

• Digues la teva!

Entitats! Participeu al Projecte Educatiu d'Abrera (PeA)!

18/4/2017

Des de la Regidoria d’Ensenyament de l’Ajuntament d’Abrera convoquem les entitats del nostre poble a participar en els tallers del Projecte Educatiu d'Abrera (PeA) que tindran lloc aquest proper dimecres, 19 d’abril, a la Sala de Plens del consistori.

Els tallers es faran en dues sessions, que tindran lloc a les cinc i a les set de la tarda respectivament. Hem convidat a les entitats culturals, educatives, esportives, juvenils, religioses, de medi ambient, de protecció civil, de salut, de serveis socials i de veïns del nostre municipi.

Què és el Projecte Educatiu d’Abrera?

És un procés participatiu per debatre sobre allò que ens preocupa  de l’educació a la vila, posar en valor el que funciona bé i sobretot consensuar propostes per millorar l’educació a Abrera.

Els tallers participatius

Per fer el PeA és fonamental comptar amb les visions dels agents educadors de la vila, com són mestres, comerciants, entitats, infants, joves i ciutadania en general, perquè tots i totes eduquem i aprenem cada dia a Abrera.

Ara, convoquem les entitats culturals, educatives, esportives, juvenils, religioses, de medi ambient, de protecció civil, de salut, de serveis socials i de veïns.

Podeu confirmar la vostra assistència enviant un correu a pea@ajuntamentabrera.cat