DIUMENGE, 23/04/2017 | 14:02 h

• Sant Jordi al Centre Polivalent

• Sant Jordi al Centre Polivalent

Celebrem Sant Jordi amb una festa al Centre Polivalent!

18/4/2017

El proper dijous 20 d’abril celebrarem la Festa de Sant Jordi al Centre Polivalent. L’espai Jove, el Casal de Joves, el Centre Obert i l’Escola de Música organitzem conjuntament una tarda d’activitats, tallers i música dirigides a nens, joves i famílies.

Aquest és el programa d’activitats de la Festa de Sant Jordi al Centre Polivalent:

A partir de les 17 h, a l’Amfiteatre exterior del Centre Polivalent (al costat del parc): Tallers de dibuix, Manualitats, Origami, Parades d’intercanvi de llibres, Concurs de relats, fotoreclam (photocall), i altres activitats.

A partir de les 18 h, KINDER SESSION: concert participatiu amb els alumnes de l’escola de música amb repertori obert per a la improvisació i algunes actuacions de grups instrumentals i corals. Qualsevol nen o adult, alumne o no de l’escola és convidat a participar fent música conjuntament. Porteu el vostre instrument! Animeu-vos i participeu!

Us convidem a participar de la Diada de Sant Jordi! No us ho perdeu!

En cas de mal temps les activitats es faran al vestíbul i al Bar del Centre Polivalent.