DIVENDRES, 29/03/2024 | 16:59 h

Ens reunim a Abrera amb el director general d’Infraestructures de Mobilitat de la Generalitat i ens confirma que les pantalles de la C-55 a l’alçada del carrer Manresa es posaran aquest any

11/4/2017

L’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, i el regidor d’Urbanisme i Mobilitat, Albert Roca, es van reunir al nostre Ajuntament el 20 de març passat amb el director general d’infraestructures de Mobilitat de la Generalitat, Xavier Flores, per analitzar l’estat de les infraestructures que passen pel nostre municipi, com la C-55.

Des de l’Ajuntament d’Abrera treballem des de fa anys en la recerca d’una solució al problema del soroll generat per les infraestructures. Durant la reunió se’ns va confirmar que les pantalles acústiques de la C-55 a l’alçada del carrer Manresa es col·locaran aquest any per reduir el soroll d’aquesta via.

També hem demanat a la Generalitat que s’estudiïn solucions per altres trams del nostre municipi propers a la C-55. A la sessió de treball també vam analitzar la millora als accessos a aquesta via i les retencions de trànsit que tenen lloc direcció el peatge de Martorell i Barcelona.

El Ple Municipal de l’Ajuntament d’Abrera va aprovar en la sessió del 29 de setembre de 2016 una moció que insta a la Generalitat i al Ministeri de Foment a prendre mesures contra la contaminació acústica a les carreteres C-55 i A-2 al seu pas pel nostre municipi.