DIUMENGE, 23/04/2017 | 14:02 h

• Continuen les obres de la nova Ràdio Abrera

Continuen a bon ritme les obres de la nova Ràdio Abrera

11/4/2017

Des del mes de gener s’estan realitzant les obres de remodelació de la primera planta de la Sala Municipal, que es destinarà als nous estudis de Ràdio Abrera.

Fins ara s’han executat diversos treballs com enderrocs interiors i exteriors, incloent la coberta. S’ha reformat l’estructura de l’escala i del nucli de l’ascensor. S’han realitzat les divisòries ceràmiques interiors, el cablejat de les instal·lacions i nova coberta de xapa metàl·lica.

La nova Ràdio Abrera tindrà una superfície construïda total de 158,32 metres quadrats.

Tots els controls, locu­toris i despatxos estaran visualment comunicats entre ells i disposaran de llum natural. Les instal·lacions comptaran també amb dues cabines de gravació, una sala polivalent amb magatzem, una sala tècnica i lava­bos.

Al vestíbul d’accés a la planta baixa hi haurà un nou accés in­dependent, que permetrà la col·locació d’un ascensor apte per a persones amb mobilitat reduïda.

Tot l’equip de Ràdio Abrera estem desitjant estrenar els nous estudis!