DIJOUS, 28/03/2024 | 22:33 h

ZumbAbrera recapta 10.205 euros per la lluita contra el càncer infantil

10/4/2017

Els veïns i veïnes d’Abrera han mostrat una vegada més la seva solidaritat amb l’excel•lent participació en la captació de fons per col•laborar, amb l’obra social de l’Hospital Sant Joan de Déu, en la construcció del Pediatric Cancer Center, que esdevindrà el centre d'oncologia pediàtrica més gran d 'Europa.

Des de l’Ajuntament d’Abrera hem col·laborat en aquesta iniciativa, organitzada per ZumbAbrera con Rakel de l’entitat Juventudes Rocieras, amb el suport de l’Associació Contra el Càncer d´Abrera, #Big Friday, 7emocions, Moltamesfesta Abrera, Lolli Pops i Ràdio Abrera, entre d’altres.

Polseres solidàries

El pati de l’Escola Ernest Lluch va acollir el diumenge, 2 d’abril, un gran esdeveniment amb classes de zumba, animació musical, activitats infantils, inflables, maquillatge, musical i un fotoreclam (photocall). Per accedir al recinte era imprescindible adquirir una polsera solidària amb una aportació mínima de tres euros. Diversos establiments del nostre municipi també van col·laborar en la venda de polseres solidàries.

L’alcalde, Jesús Naharro, acompanyat de regidors i regidores del consistori, va assistir a l’acte per donar suport a la iniciativa, que ha recaptat amb la venda de polseres i donacions un total de 10.205 euros.

#PARALOSVALIENTES i #SOMABRERA

Bigfriday va organitzar el fotoreclam, on els assistents van poder fotografiar-se amb cartells de les etiquetes (hastags) de l’esdeveniment: #PARALOSVALIENTES, que fa referència als nenes i nenes que pateixen càncer infantil, i #SOMABRERA, campanya que té com a objectiu promocionar el nostre municipi, els seus habitants i consolidar el sentiment abrerenc. Les fotografies es van imprimir es van col·locar en el panell del fotoreclam. També es van publicar a les xarxes socials.

Campanya de donacions
L’Hospital Sant Joan de Déu, amb el suport de la Fundació Leo Messi, la Fundació FC Barcelona i l’escola de negocis IESE, du a terme la campanya que té com a objectiu recollir, a través de donacions, els 30 milions d’euros necessaris per construir a Barcelona el centre d’oncologia pediàtrica més gran d’Europa. La campanya pretén moure particulars i empreses a col·laborar en el finançament d’aquest gran centre mitjançant microdonacions o grans donacions.

El nou SJD Pediatric Cancer Center Barcelona tindrà capacitat per atendre 400 pacients l’any, un 30% més dels que Sant Joan de Déu atén en l’actualitat, (215 casos nous cada any i 70 casos de recaigudes o segona opinió).