DIMARTS, 14/08/2018 | 17:32 h

• 8è Concurs d’Iniciatives Empresarials del Baix Llobregat Nord
  • 8è Concurs d'Iniciatives Empresarials del Baix Llobregat Nord

Quatre empreses d'Abrera es presenten al 8è Concurs d’Iniciatives Empresarials del Baix Llobregat Nord

6/4/2017

Els Departaments de Promoció econòmica dels set ajuntaments de la zona nord del Baix Llobregat organitzem el 8è Concurs d’Iniciatives Empresarials del Baix Llobregat Nord”. Quatre empreses d'Abrera s’han presentat en les categories de Millor empresa innovadora i Millor empresa per la seva trajectòria empresarial en el sector serveis.

El concurs té l’objectiu de reconèixer i premiar l’esforç emprenedor dels usuaris dels serveis d’atenció a emprenedors i alhora difondre la cultura emprenedora entre els joves d’aquests ajuntaments. L'entrega de premis tindrà lloc a Martorell el proper 25 d'abril.

Entrevistes a Ràdio Abrera

Durant aquest mes, L’Entrevista del Dia dels dimarts a Ràdio Abrera està dedicada a conèixer les quatre empreses del nostre municipi amb entrevistes als seus directors i gerents. Aquesta és la programació:

Dimarts 04/04/17 amb Judith Bosch i Daniel Zapata, de Imgeniuz (imgeniuz.com)

Dimarts 11/04/17 amb Fernando Calamonte, de Centro Canino Fercan (fercan.es)

Dimarts 18/04/17 amb Maria José Guarch, de Synergy Project (synergyproject.es)

Dimarts 25/04/17 amb Francesc Roca, de Recursos Propios (consultoria.recursos-propios.com)

Les entrevistes les podreu trobar, un cop emeses, a la secció “A la carta” de la pàgina web de Ràdio Abrera (www.radioabrera.cat) i a l'app de Ràdio Abrera al programa “L’Entrevista del Dia”. A la part inferior d'aquesta pàgina trobareu l'entrevista d'aquest dimarts.

Programa “Fem Xarxa, Fem Empresa”

El concurs s’emmarca en el programa “Fem Xarxa, Fem Empresa”, que permet oferir un seguit d’accions, cursos i tallers gratuïts destinats a empreses i emprenedors de la zona nord del Baix Llobregat pensats per potenciar l'esperit emprenedor a la comarca, dinamitzar el teixit empresarial i potenciar i reforçar les capacitats dels empresaris amb sessions de coaching i altres tècniques innovadores.

El projecte es desenvolupa des dels departaments de Promoció Econòmica dels diferents ajuntaments que conformen la zona nord del Baix Llobregat liderat per Martorell i és finançat pel Fons Social Europeu, la Diputació de Barcelona i tots els ajuntaments implicats.