DIJOUS, 16/08/2018 | 00:47 h

Presentació de les parelles lingüístiques participants a la 9a edició del Voluntariat per la Llengua a Abrera

6/4/2017

L’auditori de la Casa de Cultura ha acollit aquest dimarts 4 d’abril, a les 7 del vespre, l’acte de presentació de parelles lingüístiques del programa del Voluntariat per la Llengua a Abrera, que enguany ha arribat a la 9a edició.

En aquesta edició, organitzada pel Servei Local de Català d’Abrera, hi participen un total de de 22 persones i s’han constituït 12 parelles lingüístiques. Els participants dedicaran almenys 1 hora setmanal durant 10 setmanes a practicar la conversa en català i estan formades tant per persones que ja havien participat en edicions anteriors, com per nous aprenents i voluntaris.

Abans de la presentació de les parelles, hi hagut una sessió prèvia de formació adreçada als nous voluntaris que ha estat conduïda per la coordinadora del programa al CNL Ca n’Ametller, Mireia Adell, que també ha estat l’encarregada de donar les informacions generals i les explicacions sobre el material lliurat a voluntaris i aprenents.

Està previst que l’acte de cloenda, durant el qual es lliuraran els diplomes als participants, se celebri durant la segona quinzena de juny, coincidint amb el final de curs 2016-2017.