DIMARTS, 14/08/2018 | 19:24 h

Demanem a la Diputació de Barcelona la millora de la seguretat dels accessos als barris de Can Vilalba

31/3/2017

Des de l’Ajuntament d’Abrera ens hem reunit amb el diputat delegat d'Infraestructures Viàries i Mobilitat, Jordi Fàbrega, per analitzar l’estudi dels accessos als barris de Vilalba, amb l’objectiu de millorar la seguretat dels nostres veïns i veïnes, entre d’altres temes que són competència de la Diputació de Barcelona.

La reunió va tenir lloc al nostre ajuntament el 14 de març passat. Per part de l’Ajuntament van assistir-hi l’alcalde, Jesús Naharro, el regidor d’Obres i Serveis, Parcs i Jardins, Urbanisme i Mobilitat, Albert Roca, el regidor de Medi Ambient i Sanitat, Xavier Serret i el Serveis Tècnics.

Durant la trobada es va analitzar la millora dels accessos als barris de can Vilalba i les Carpes. També es va estudiar la implantació d’una rotonda a l’accés del barri de Santa Maria de Vilalba, així com el manteniment de les carreteres BV1201 i BV1202.

La reunió va incloure una visita als accessos del barris de Vilalba per veure in situ la manca de seguretat actual. Des de la Diputació de Barcelona s’han compromès a fer un estudi per millorar la seguretat en els accessos als barris de Can Vilalba i Carpes.

Escolteu les declaracions a Ràdio Abrera del regidor d’Obres i Serveis, Parcs i Jardins, Urbanisme i Mobilitat, Albert Roca, a Ràdio Abrera a l’enllaç d’àudio adjunt al final d’aquesta pàgina.

• Albert Roca, regidor d’Obres i Serveis, Parcs i Jardins, Urbanisme i Mobilitat

• regidor d’Obres i Serveis, Parcs i Jardins, Urbanisme i Mobilitat