DIJOUS, 28/03/2024 | 21:01 h

Coneix el Servei de Mediació Ciutadana a Ràdio Abrera

30/3/2017

Des del Servei de Mediació Ciutadana de l’Ajuntament d’Abrera col•laborem amb Ràdio Abrera per donar a conèixer als nostres veïns i veïnes les nostres activitats. Cada darrer dimecres de mes parlem de mediació a l’espai l’Entrevista del Dia, que s’emet a les 14 hores.

La mediadora municipal Jessica Ahaik va iniciar aquest dimecres, 29 de març, la col·laboració amb Ràdio Abrera, que trobareu al 107.9 de la Freqüència Modulada (FM). També podeu escoltar l’espai a la secció “A la carta” de la pàgina web www.radioabrera.cat i també a l’enllaç d’àudio que trobareu a la part inferior d’aquesta pàgina.

Nou servei pels ciutadans
El Servei de Mediació Ciutadana està en funcionament des del mes de maig de 2016. Fins ara hem atès un total de 32 casos dels quals el 81% són de tipus veïnal, el 10% estan relacionats amb activitats econòmiques i també s’han tracta d’altres relatius a incompliments contractuals de lloguer.

Durant el 2016 vam realitzar un centenar d’entrevistes individuals i una trentena d’entrevistes conjuntes i vam atendre més de dues-centes consultes telefòniques

Com demanar cita prèvia
El Servei de Mediació Ciutadana és gratuït i confidencial. Ens trobareu a l’edifici de l’Ajuntament d’Abrera (plaça de la Constitució, 1). L’horari d’atenció al públic és els dimecres de 9 a 14 hores i de 16.30 a 19 hores. Per accedir-hi només cal sol·licitar cita prèvia de forma presencial a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC),  trucant al 93 770 03 25 o enviant un correu electrònic a l’adreça mediacio@ajuntamentabrera.cat.