DIMECRES, 19/09/2018 | 11:32 h

• Habilitem una nova adreça de correu electrònica per les queixes dels usuaris de les línies de bus que passen pel nostre municipi

Habilitem una nova adreça de correu electrònic per les queixes dels usuaris de les línies de bus que passen pel nostre municipi

27/3/2017

Des de l’Ajuntament d’Abrera hem habilitat l’adreça de correu electrònic mobilitat@ajuntamentabrera.cat per tal que els nostres veïns i veïnes puguin escriure’ns si detecten qualsevol anomalia en el servei de bus de les línies Manresa-Barcelona i Igualada-Barcelona.

L’empresa Hispano Igualadina es va fer càrrec del servei de bus de la línia Manresa-Olesa-Barcelona el mes de desembre passat, fet que va incrementar la connexió del nostre municipi amb Barcelona amb cinc trajectes més d’anada i tornada. El funcionament del servei, però, no ha estat l’adequat i hem rebut la queixa de diversos usuaris de la línia.

Reunions amb ajuntaments, empresa i Generalitat

El Regidor d’Urbanisme i Mobilitat de l’Ajuntament d’Abrera, Albert Roca, ha participat en diverses reunions dels ajuntaments per on passa la línia de bus amb els responsables de Transport de la Generalitat de Catalunya i l’empresa amb l’objectiu de millorar el servei de bus.

Avui dilluns, 27 de març, entren en funcionament els nous horaris del servei de bus Olesa-Barcelona, pactats per l’empresa i la Generalitat. Des de l’Ajuntament d’Abrera hem manifestat a la Generalitat que els nous horaris perjudiquen els usuaris del nostre municipi.

“La modificació que es vol posar en funcionament per part de la Generalitat i de l’empresa no agrada a l’Ajuntament ja que disminueix el servei que s’estava donant des del 27 de desembre. Des de l’Ajuntament hem reclamat en reiterades ocasions que es mantinguessin els horaris i que es respectessin”, ha explicat a Ràdio Abrera el regidor Albert Roca.

Des de l’Ajuntament d’Abrera també fiscalitzem les anomalies del servei de bus de la línia Igualada-Barcelona.

Per aquest motiu, convidem als usuaris de les línies de bus a fer-nos arribar les seves queixes si detecten qualsevol anomalia en el servei, enviant-nos un correu electrònic a mobilitat@ajuntamentabrera.cat

Escolteu les declaracions del regidor d’Urbanisme i Mobilitat de l’Ajuntament d’Abrera, Albert Roca, al final de la pàgina en els arxius d’àudio adjunts.

• Albert Roca, regidor d'Urbanisme i Mobilitat