DISSABTE, 20/04/2024 | 12:17 h

Preinscripció escolar pel curs 2017-2018 de segon cicle d'infantil, primària i secundària

23/3/2017

Aquest dijous, 23 de març, s’ha obert el termini de presentació de sol•licituds en el marc del procés de preinscripció escolar per al curs 2017-2018 per a segon cicle d'Educació Infantil, Primària i Secundària Obligatòria.

Segons les dades facilitades a Ràdio Abrera pels equips directius dels diferents centres educatius, l’oferta de places de P3 al municipi és de 125: una línia a l’escola Josefina Ibáñez, i dues línies a les escoles Ernest Lluch i Francesc Platón i Sartí, amb una ratio de 25 alumnes per aula.

De primer d’ESO, l’Institut Voltrera oferta un total de 150 places. Des d’aquest any, els alumnes de primer d’ESO del centre de secundària del nostre municipi estan ubicats en mòduls en el recinte de l’Escola Ernest Lluch, que ha esdevingut la segona seu del centre.

Trobareu més informació a la secció d’Educació d’aquesta pàgina web i al tríptic publicat a la part inferior d’aquesta pàgina.