DIJOUS, 28/03/2024 | 15:46 h

Jugues a frontó? Apunta’t al Campionat de Frontó per Parelles d'Abrera!

20/3/2017

Des de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Abrera tenim oberta la inscripció per la 29a edició del Campionat de Frontó per Parelles d'Abrera. Podeu apuntar-vos fins el 7 d’abril al Centre Aquàtic Municipal (Passeig de l’Estació, 24) i el preu és de 38,54 euros per parella.

El Campionat de Frontó per Parelles és una activitat oberta a majors de 18 anys sense distinció de sexe; les parelles poden ser mixtes, home - dona. La competició es disputarà a les pistes municipals de frontó (Passeig de l’Església, 20) a partir del proper 19 d'abril. Els partits es jugaran els dilluns, dimecres i divendres de 18 a 23 hores.

Des de la Regidoria d’Esports organitzem aquest campionat amb la col·laboració del Club Frontenis Abrera.

A la part inferior d’aquesta pàgina trobareu adjunts els arxius del cartell del campionat, la normativa i el full d’inscripció.