DIJOUS, 28/03/2024 | 20:55 h

Detencions al nostre municipi per un presumpte robatori en almenys un domicili

15/3/2017

Agents de paisà dels Mossos d'Esquadra han detingut aquest dimarts, 14 de març, quatre individus al nostre municipi per robar suposadament en almenys un domicili. Dins les seves tasques de seguretat ciutadana, la nostra Policia Local ha inspeccionat un pis del carrer Manresa, després de rebre la trucada d'un veí que els havia alertat.

Un cotxe camuflat dels Mossos d'Esquadra ha detectat un vehicle que s'està investigant i l'ha seguit pels carrers d'Abrera. El vehicle, amb un sol ocupant, s'ha aturat al carrer Rosers, a l'alçada del Parc Walt Disney i s’han apropat dos individus més.  Aleshores, els agents de paisà dels Mossos d'Esquadra els han identificat i han trobat que duien a sobre joies suposadament robades. Els tres individus han estat detinguts. Posteriorment, els Mossos han detingut un quart home que es trobava a la zona.

Els Mossos han traslladat els quatre individus a la comissaria de Martorell i han interceptat un segon vehicle al nostre municipi. El veí, que havia trucat a la nostra Policia Local per alertar de l'entrada al seu domicili, ha identificat les seves pertinences robades a la comissaria.

Des de l’Ajuntament d’Abrera felicitem els Mossos d'Esquadra i la Policia Local per aquesta actuació i agraïm una vegada més la col·laboració ciutadana.