DIVENDRES, 29/03/2024 | 15:37 h

Jornades de portes obertes a les escoles i l’institut d’Abrera

13/3/2017

Les escoles Josefina Ibáñez, Ernest Lluch, Francesc Platón i Sartí i l’Institut Voltrera organitzen jornades de portes ofertes perquè les famílies puguin conèixer de primera mà l’oferta educativa del municipi. Del 23 de març al 4 d’abril s’obrirà el procés de preinscripció i matrícula per al proper curs escolar 2017-2018.

Calendari
Escola Josefina Ibáñez: dimarts 14 de març a les 15.15h
Escola Ernest Lluch: dimecres 15 de març a les 15.15h
Escola Platón i Sartí: dijous 16 de març a les 15.15h
Institut Voltrera: dimarts 21 de març a les 15.30h

Per a més informació, consulteu la secció del Departament d’Educació d’aquesta pàgina web.

Entrevistes a Ràdio Abrera
Els diferents dies de portes obertes, Ràdio Abrera oferirà una entrevista amb els equips directius de les escoles i l’institut, que parlaran de la jornada, el projecte educatiu de centre, les seves instal·lacions i els serveis que ofereixen.

Aquestes entrevistes també es podran escoltar en la pàgina web de Ràdio Abrera, www.radioabrera.cat, en horari d’emissió, a la secció “A la carta” i a l’App de l’emissora de ràdio municipal.