DIVENDRES, 19/04/2024 | 08:02 h

Participem a la 17a Assemblea de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat

13/3/2017

El regidor de Medi Ambient de l’Ajuntament d’Abrera Xavier Serret, i el tècnic municipal Alfons Recio, van assistir dimecres, 8 de març, a la 17a Assemblea de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat, celebrada a l’Auditori de la Diputació de Tarragona.

En l’assemblea es va commemorar els 20 anys de la seva constitució com a plataforma local que permet sumar recursos als municipis per aconseguir objectius mediambientals comuns de sostenibilitat.

En el balanç d’aquest any, el president de la Xarxa i diputat d‘Espais Naturals i Medi Ambient, Valentí Junyent, va reiterar la voluntat dels municipis d'apostar per nous models de gestió sostenible, amb accions de futur en benefici del medi ambient i de les persones.

La sessió inaugural de l’Assemblea va comptar amb l’assistència de prop de 150 ens locals del total de 186 membres que actualment la constitueixen, entre ells el nostre Ajuntament.

Des de la Regidoria de Medi Ambient avaluem molt positivament aquestes trobades,que posen en comú diverses experiències realitzades o en vies de realització pels municipis de la Xarxa i ens encoratja a seguir treballant per a aconseguir que les nostres ciutats i viles cada cop siguin més sostenibles.