DILLUNS, 12/11/2018 | 18:54 h

• clàusules terra
  • Recomanacions si teniu clàusules terra

Ampliem l'atenció gratuïta als afectats per les ‘clàusules terra’ de les hipoteques

8/3/2017

Des de l’Ajuntament d’Abrera hem ampliat el servei gratuït d’assessorament de l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) per assessorar a la població afectada per les clàusules d’interès mínim a les seves hipoteques, conegudes com a "clàusules terra”. Aquest dimecres, 8 de març, entra en funcionament el servei addicional, que estarà obert a la ciutadania fins el proper 24 de maig.

El servei addicional d’assessorament el podeu consultar els dimecres, de cinc a set de tarda, a les dependències de Promoció Econòmica, a la primera planta del Mercat Municipal (carrer de Martorell, 20).

El servei d’assessorament el trobareu també a les dependències de l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC), que funciona els dimarts, de les onze del matí a la una del migdia, a l’edifici de l’Ajuntament (plaça de la Constitució, 1).

En ambdós casos cal sol·licitar cita prèvia trucant al 93 770 01 02.

Propera xerrada
La Casa de Cultura acollirà el proper 29 de març, a dos quarts de sis de la tarda, una xerrada-taller sobre les clàusules terra que anirà a càrrec de la Federació Unió Cívica De Consumidors I Mestresses De Casa De Catalunya, UNAE. En aquesta s’estudiaran casos particulars, així que els assistents hauran de portar tota la documentació referent a les seves hipoteques.