DIJOUS, 28/03/2024 | 10:19 h

Tornen les tardes de joc en família al Centre Obert

8/3/2017

El Centre Obert “La Galàxia” de l’Ajuntament d’Abrera torna a iniciar el projecte Tardes de Joc en família. A partir d’aquesta tarda i durant el mes de març, les famílies del Centre Obert assistiran conjuntament al centre per realitzar diferents activitats amb els seus fills/es: ludoteca, manualitats, deures...

Aquest és el calendari d'activitats:

Dimecres 8 de març: ludoteca (joc lliure) +  reflexió grupal amb les famílies

Dimecres 15 de març: jocs d'abans + reflexió grupal amb les famílies

Dimecres 22 de març: fem junts els deures +  reflexió grupal amb les famílies

Dijous 9 de març: ludoteca (joc lliure) +  reflexió grupal amb les famílies

Dijous 16 de març: jocs d'abans +  reflexió grupal amb les famílies

Dijous 23 de març: fem junts els deures +  reflexió grupal amb les famílies

Després de les diferents activitats, les famílies comptaran amb un petit espai de reflexió grupal per poder parlar sobre diferents aspectes educatius viscuts durant la tarda (el joc, les emocions, les formes de relacionar-nos amb els nostres fills/es, de comunicar-nos,...).

Entre els objectius del projecte trobem el fet de fomentar el vincle entre pares/mares i fills/es; fomentar la importància del joc i d’un bon acompanyament; així com potenciar les actituds positives i les mostres d’afecte cap als fills/es.

Infants i famílies
El Centre Obert "La Galàxia" és un servei municipal gratuït d’atenció a la infància i a les seves famílies, que fa una tasca educativa i preventiva des de la vessant de l’educació social especialitzada.

Durant el temps lliure dels infants, s'atenen infants de 5 a 12 anys de casos en seguiment per part de l’equip bàsic d’atenció social primària que requereixen un suport socioeducatiu.  Actualment el centre compta amb un total 30 places.

Trobareu el Centre Obert “La Galàxia” al Centre Polivalent (plaça del Rebato, 1, cinquena planta). Telèfon: 93 770 33 44.