DIMARTS, 14/08/2018 | 17:27 h

• Avís fort vent. Servei Meteorològic de Catalunya

Abrera, en alerta per fort vent segons el Servei Meteorològic de Catalunya

6/3/2017

Des de la Regidoria de Seguretat Ciutadana i Protecció Civil de l’Ajuntament d’Abrera us demanem extremar les mesures de protecció davant el risc de fort vent, segons ens indica la predicció per avui i demà del Servei Meteorològic de Catalunya.

Si us trobeu a casa
Tanqueu i assegureu portes, finestres i tendals.

Eviteu deixar objectes no estàtics a les façanes i terrasses, com testos o altres objectes, per evitar que el vent els pugui fer caure al carrer i provocar un accident.

Si sou a l’exterior
No pugeu a llocs alts exposats al vent, com bastides i altres construccions externes.

Si heu de viatjar
Abans de desplaçar-vos consulteu les prediccions meteorològiques i l’estat de les carreteres. Si hi ha predicció de vents forts eviteu els desplaçaments per carretera.

Si és imprescindible desplaçar-vos: tingueu molta precaució perquè us podeu trobar obstacles a la via, cal alentir la marxa i ser prudent en els avançaments.

Si conduïu vehicles de grans dimensions o amb remolc, extremeu les precaucions perquè teniu més risc de sortir-vos de la via o bolcar.

Des de la Regidoria de Seguretat Ciutadana i Protecció Civil de l’Ajuntament d’Abrera us demanem que extremeu les mesures de protecció davant el risc de ventades.