DIVENDRES, 29/03/2024 | 08:14 h

Detencions en una persecució pels carrers del nucli urbà

3/3/2017

Ahir a la tarda, a les 19 hores, els nostres agents de la Policia Local, dins de les seves tasques de seguretat, van detectar uns presumptes lladres a la zona de Can Morral gràcies a la col•laboració ciutadana. Un veí va alertar per telèfon a la policia de la presència d’un cotxe sospitós al barri.

Un cotxe patrulla de la nostra Policia Local va arribar ràpidament a la zona i va identificar el vehicle, que va provar de fugir dels agents conduint pels carrers del poble a molta velocitat.

Al costat del Parc Walt Disney, els individus van circular en sentit contrari pel carrer Martorell i es van trobat un cotxe de cara. Van fer marxa enrere i aleshores van topar amb el cotxe de la nostra Policia Local al carrer Ponent.

Dins de les actuacions d’aquest incident es va efectuar com a mesura preventiva una detonació intimidatòria a l’aire.

La gran professionalitat i valentia dels nostres agents va permetre la detenció de dos presumptes lladres. Un tercer va ser detingut una hora després per agents del Mossos d’Esquadra a l’Estació dels FGC del nostre municipi.

Desitgem una ràpida recuperació dels nostres dos agents, que van resultar lleument ferits a l’evitar que el cotxe dels presumptes delinqüents es pogués escapar o fer mal durant la seva carrera pel poble.

Des de l’Ajuntament d’Abrera felicitem la nostra Policia Local per aquesta actuació i agraïm una vegada més la col·laboració ciutadana.