DIMARTS, 14/08/2018 | 19:23 h

• la xerrada – col•loqui ‘Parlem de l’assetjament escolar, Stop Bullying’

• la xerrada – col•loqui ‘Parlem de l’assetjament escolar, Stop Bullying’

Prop de cent persones assisteixen a la xerrada – col•loqui ‘Parlem de l’assetjament escolar, Stop Bullying’ celebrat a la Casa de Cultura

3/3/2017

Un nombrós públic va omplir l’auditori de la planta baixa de la Casa de Cultura aquest dimarts, 28 de febrer, per participar a la xerrada – col•loqui Stop Bullying, organitzada per l’AMPA de l’Institut Voltrera d’Abrera, amb la col•laboració de les AMPA de les escoles de primària del municipi i el Departament d'Ensenyament de l’Ajuntament d'Abrera.

L’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, la regidora d’Ensenyament, Maria José Orobitg, la regidora d’Infància i Joventut, Montse Navarro, el regidor de Cultura, Francisco Sánchez, la regidora de Serveis Socials, Maria Teresa Novell i el regidor de Sanitat, Xavier Serret, van assistir a la xerrada, que va anar a càrrec de la professora de secundària Carmen Cabestany i el psicòleg Javier Pérez.

Tots dos formen part de l’associació “No al acoso escolar” i van donar pautes per detectar i actuar davant casos d’assetjament escolar.van assistir a la xerrada, que va anar a càrrec de la professora de secundària Carmen Cabestany i el psicòleg Javier Pérez.

Entre els assistents a la xerrada hi havia mares, pares, membres de la comunitat educativa (alumnes, mestres) i representants d’entitats que treballen amb nens i nenes, que durant el col·loqui van poder intercanviar impressions sobre el bullying.

Al final de la sessió es va anunciar la realització de més xerrades al nostre municipi per aprofundir en el tema de l’assetjament escolar.