DIMARTS, 14/08/2018 | 08:54 h

• Celebrem el Dia d'Andalusia amb l'entitat Joventudes Rocieras de Abrera

Celebrem el Dia d’Andalusia amb l’entitat Juventudes Rocieras de Abrera

28/2/2017

Avui, dimarts 28 de febrer, és el Dia d’Andalusia. L’entitat Joventudes Rocieras de Abrera va celebrar aquesta data diumenge al matí al gimnàs de l’Escola Francesc Platón Sartí amb una missa rociera, música, dansa i gastronomia.

L’alcalde, Jesús Naharro, i el regidor de Cultura, Francisco Sánchez, van assistir a la festa, que va començar amb una missa rociera, oficiada pel mossèn Enric Aymerich. Les guitarres i les veus del Coro Rociero Santa Eulàlia d’Esparreguera van amenitzar la cerimònia religiosa.

Placa commemorativa per l’Ajuntament
Enguany, l’associació Juventudes Rocieras de Abrera celebra els seus vint anys d’existència. L’entitat va voler agrair la col·laboració de la Regidoria de Cultura pel seu suport aquestes dues dècades. Així, va regalar a l’alcalde i al regidor una placa commemorativa. Jesús Naharro va agrair el detall i va destacar la tasca dinamitzadora realitzada per l’entitat durant tots aquests anys al nostre municipi.

Dansa, música i plats típics
L’acte de celebració va continuar amb les actuacions del Coro Rociero Nuevos Comienzos, el Coro Rociero El Camino, l’Escola de Flamenco Paca García i els  diferents grups de ball de l’entitat, amb exhibicions de flamenc, zumba i salsa.

La celebració també va comptar amb un servei de bar amb begudes, entrepans i tapes típiques d’Andalusia com migues.