DIMECRES, 19/09/2018 | 05:14 h

• Taller de Defensa Personal Femenina

Taller gratuït de Defensa Personal Femenina. Decisions que canvien la teva vida!

27/2/2017

Des de la Regidoria de Dones i Igualtat de l'Ajuntament d'Abrera organitzem un taller gratuït de Defensa Personal femenina, que tindrà lloc el proveer dissabte 11 de març al Pavelló Esportiu Municipal a la tarda.

Podeu realitzar les vostres inscripcions fins el proper dijous, 9 de març, a les dependències de la Regidoria de Serveis Socials (carrer Major, 3) en horari d’atenció ciutadana.

I també al Casal de Joves – PIJ La Garsa, de les 16 h a les 20 h.

Dues sessions

El taller tindrà lloc el dia 11 de març al Pavelló Esportiu Municipal. Hi haurà dues sessions:

- De 16 h a 18 hores, per nenes i adolescents de 12 a 17 anys.

- De 18.30 h a 20.30 hores, per dones de 18 anys en endavant.

El taller anirà a càrrec de l’instructor Gustavo Baco, entrenador nacional N1. Les places per assistir al taller gratuït de són limitades.