DIVENDRES, 29/03/2024 | 13:53 h

La representació Per la mort de Déu! del 22è Concurs de Teatre Amateur Vila d’Abrera del diumenge, 26 de febrer, queda ajornada

21/2/2017

La Companyia Pam Teatre es veu obligada a ajornar la representació de l’obra Per la mort de Déu! que havia de tenir lloc aquest proper diumenge, 26 de febrer, a la Sala Municipal dins el 22è Concurs de Teatre Amateur Vila d’Abrera.

Properament us anunciarem una nova data per la representació d’aquesta obra. El concurs de teatre va començar el 12 de febrer, amb la representació de la comèdia T-10, a càrrec de l’Associació Artística Encert. El diumenge següent, 19 de febrer, l’Associació teatral La K-Mama va presentar el drama El Pescador d’Estels.

Per la mort de Déu! és una producció on el públic podrà veure dues obres d’un sol acte, que va publicar Woody Allen l’any 1975 en el seu llibre Without feathers.

Preus

Les representacions del concurs de teatre tenen lloc a la Sala Municipal fins el proper 22 d’abril, quan es clausurarà el concurs de teatre amb l’entrega de premis. Les funcions comencen a les sis de la tarda. Les entrades es poden comprar a partir de mitja hora abans de l’inici a la taquilla. Els preus són els següents:

Entrada general 4,30 € / Entrada preu reduït 2,55 €
Abonament 3 sessions 10,30 € / 6,15 € (Preu reduït)
Abonament 4 sessions 13,75 € / 8,10 € (Preu reduït)
Abonament 6 sessions 20,60 € /12,35 € (Preu reduït)
Abonament 8 sessions 26,25 € / 16,25 € (Preu reduït)

Poden acollir-se als preus reduïts:

Majors de 60 anys

Menors d’11 a 18 anys

Ciutadans en situació d’atur

Veïns i veïnes amb disminució