DIMECRES, 19/09/2018 | 13:53 h

Entreguem els diplomes del curs de neteja de superfícies i mobiliari en oficines i locals organitzat pel Departament de Promoció Econòmica

17/2/2017

L’alcalde, Jesús Naharro, i la regidora de Promoció Econòmica, Mònica Torre-Marín, han entregat aquest matí els diplomes del curs de neteja de superfícies i mobiliari en oficines i locals a les aules del Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera.

El curs es va iniciar el passat mes d'octubre i ha finalitzat aquest febrer de 2017. La formació ha tingut una durada 230 hores, 150 hores teòriques i 80 hores de pràctiques en empreses. 10 alumnes han participat en la formació i 7 empreses han acollit estudiants en pràctiques.

Els mòduls de la formació teòrica del curs han estat els següents:
Neteja, tractament i manteniment de sòls, parets i sostres en edificis i locals
Neteja de mobiliari interior
Neteja de cristalls en edificis i locals
Tècniques i procediments de neteja amb utilització de maquinària

Empreses col·laboradores
Les empreses que han participat i col·laborat en la formació: Maulen Serveis, Clece, Lerodia, Neteges Ramos, Tecnodemo, Residència Canigó, Tallers Guillem.

A la finalització de les pràctiques, tres alumnes han estat contractades per les empreses col·laboradores. I altres dos alumnes del curs han trobat feina.

Les empreses que han assistit a l’acte de l’entrega de diplomes d’aquest matí són Clece, Tecnodemo, Tallers Guillem i Lerodia.

• Valoració de les empreses que han col·laborat amb el curs

• Opinió d'alumnes que han participat en el curs