DIVENDRES, 19/04/2024 | 07:20 h

La col•laboració ciutadana permet la detenció de quatre persones al barri de Ca n’Amat per robatori en una casa buida

10/2/2017

La Policia Local va rebre la nit del 8 de febrer, sobre les 01.15 hores, la trucada d’un veí del barri de Ca n’Amat que havia escoltat sorolls i havia vist una persona saltant per sobre de la tanca d’una propietat veïna. La ràpida actuació i professionalitat dels agents de la Policia Local va finalitzar amb la detenció de quatre individus.

Després de rebre la trucada, els agents de la Policia local es van dirigir ràpidament al lloc dels fets  i van controlar el perímetre. Es va aturar un vehicle en el qual es va trobar material i estris que es fan servir per forçar vivendes com tornavisos, martells, clau angleses...

Les quatre persones que es trobaven a l’interior del vehicle presumptament estan implicades en l’entrada a la vivenda. Els agents van realitzar les diligències policials, que deriven de la detenció dels quatre individus per iniciar el procés penal pertinent, i els van posar a disposició del Cos dels Mossos d’Esquadra.

Des de l’Ajuntament d’Abrera agraïm la col·laboració ciutadana que ha estat bàsica en la bona resolució i la professionalitat dels nostres agents de la Policia Local.