DIVENDRES, 21/09/2018 | 04:08 h

• APP Connecta't a Abrera!

Connecta’t a Abrera amb la nostra App!

9/2/2017

Des de l’Ajuntament d’Abrera volem facilitar l'accés a la informació municipal. Per aquest motiu, posem al servei de la ciutadania un altre canal de comunicació: l’App Connecta’t a Abrera! Disponible gratuïtament per les plataformes Android i iOS.

Connectat’ a Abrera és el nom de l'App de l’Ajuntament d’Abrera, que podeu instal·lar als vostres telèfons mòbils i tablets. En aquesta aplicació podreu consultar notícies, l’agenda, ofertes d’ocupació o el directori d’adreces del municipi. També podreu rebre notificacions amb avisos d’incidències o informacions d’interès general.

Descarregueu-vos la nova app de l’Ajuntament d’Abrera a l’aplicació Google Play (Android) o a l’APP Store (iOS).