DISSABTE, 20/04/2024 | 02:16 h

Com vols que sigui la Festa Major Jove? Digues la teva! Vota!

6/2/2017

Avui s’obre el període de votacions a les xarxes socials i de forma presencial perquè els joves del nostre municipi ens donin la seva opinió per organitzar la propera Festa Major Jove. S’han instal•lat bústies al Casal de Joves, l’Institut Voltrera, la Biblioteca Josep Roca Bros i el Centre Aquàtic.

L’enquesta pregunta als joves què els hi agradaria que hi hagués a la Festa Major Jove? Quins estils musicals, i quins grups musicals o d’artistes voldrien que hi actuessin. El període de votacions finalitzarà el proper 17 de febrer de 2017.

Es pot votar fent clic en aquest enllaç

A través del Facebook del Casal de Joves

O bé lliurant aquest document (veure pdf) al Casal de Joves, l’Institut Voltrera, la Biblioteca Josep Roca Bros i el Centre Aquàtic.

Comissió Festa Major Jove

El dia 23 de gener vam engegar la Comissió de la Festa Major Jove amb la trobada amb artistes i grups musicals. Amb aquesta reunió, des del Departament de Joventut de l’Ajuntament d’Abrera vam finalitzar la recollida de propostes musicals tant de grups, solistes i  DJ’s per la Festa Major Jove.

El dia 30 de gener vam fer la primera trobada de la comissió amb joves del municipi. A la trobada es va revisar la informació rebuda sobre els grups musicals i artistes, es va revisar el reglament de la Comissió i es van recollir les impressions dels assistents.

La propera trobada de la Comissió serà el 27 de febrer a les 18 hores.