DIMARTS, 16/04/2024 | 06:28 h

Els nens i nenes del Centre Obert “La Galàxia” visiten la Biblioteca Josep Roca i Bros

2/2/2017

Els infants del Centre Obert “La Galàxia” de l’Ajuntament d’Abrera van visitar la Biblioteca Josep Roca i Bros del nostre municipi el dilluns i el dimarts, 30 i 31 de gener, per passar una divertida estona de lectura.

A la biblioteca, els nens i nenes van descobrir un munt de llibres per a totes les edats de temes molt diversos: d’animals, de trens i de transports, sobre la natura, també contes per anar a dormir, revistes de curiositats...

Els més grans, amb tant de silenci, van poder estudiar també i preparar-se pels exàmens de l’escola.

I nos sols això, sinó que engrescats per trobar-se envoltats de tants llibres, van tenir la idea d’explicar-se contes entre ells. Alguns fins i tots es van animar a inventar-se’ls. Uns contes que les seves amigues i amics varen escoltar amb molta atenció.

Des del Centre Obert “La Galàxia” donem les gràcies a les bibliotecàries del poble, que van orientar a tots infants que ho demanaven a trobar el llibre més adient per a ells.

Obert a tots i totes

El Centre Obert "La Galàxia" és un servei municipal gratuït d’atenció a la infància i a les seves famílies, que fa una tasca educativa i preventiva des de la vessant de l’educació social especialitzada.

Durant el temps lliure dels infants, s'atenen infants de 5 a 12 anys de casos en seguiment per part de l’equip bàsic d’atenció social primària que requereixen un suport socioeducatiu.  Actualment el centre compta amb un total 30 places.

Trobareu el Centre Obert “La Galàxia” al Centre Polivalent (plaça del Rebató, 1, cinquena planta). Telèfon: 93 770 33 44.