Escut Ajuntament d'Abrera
Escut Ajuntament d'Abrera
DIMECRES, 14/11/2018 | 12:42 h

NOTÍCIES

  • Demanem a la Generalitat una solució a les deficiències del servei de bus d’Hispano Igualadina en la línia Manresa - Barcelona
  • Demanem a la Generalitat una solució a les deficiències del servei de bus d’Hispano Igualadina en la línia Manresa - Barcelona

Demanem a la Generalitat una solució a les deficiències del servei de bus d’Hispano Igualadina en la línia Manresa - Barcelona

30/1/2017

Amb l’objectiu de millorar el servei de bus que connecta Manresa i Barcelona amb parades al nostre municipi, el Regidor d’Urbanisme i Mobilitat de l’Ajuntament d’Abrera, Albert Roca, ha participat en una reunió dels ajuntaments per on passa la línia de bus amb els responsables de Transport de la Generalitat de Catalunya.

La reunió va tenir lloc a l’Ajuntament de Manresa el 19 de gener. Van assistir-hi, amb el nostre regidor, el director i el subdirector de Transports Públics i Mobilitat de la Generalitat, Pere Padrosa i Benjamí Cubillo; el responsable del Servei Territorial de Transports de Barcelona de la Generalitat, Jordi Follia, el director general de l’Autoritat Municipal del Transport Urbà (AMTU), Joan Prat; l’alcalde de Monistrol, Joan Miquel Rodríguez, els regidors de mobilitat de Manresa i Olesa de Montserrat i usuaris del servei de bus de Manresa i Olesa.

 

Increment del servei

L’empresa Hispano Igualadina es va fer càrrec del servei de bus de la línia Manresa-Olesa-Barcelona el 17 de desembre passat, fet que ha incrementat la connexió del nostre municipi amb Barcelona amb cinc trajectes més d’anada i tornada. Aquest increment de servei suposava una millora pels nostres veïns i veïnes.

 

Queixes dels usuaris

El funcionament del servei, però, no és l’adequat i hem rebut la queixa de diversos usuaris de la línia. Els veïns afectats d’Abrera, Olesa de Montserrat, Monistrol i Manresa han denunciat horaris inadequats, reiteratius retards, serveis plens que no es reforcen, màquines validadores espatllades i la manca de full de reclamacions.

 

Els responsables de transport de la Generalitat s’han compromès a tractar aquests temes amb l’empresa per tal de millorar el servei i solucionar les deficiències d’aquesta línia de transport.


  • Logo Facebook
  • Logo Twitter
  • Icona enviar
  • Albert Roca, regidor d'Urbanisme i Mobilitat

INFORMA'T

ACTUALITAT > Notícies
AJUNTAMENT D’ABRERA , Pça. Constitució 1 - informacio@ajuntamentabrera.cat - Atenció: 93 770 03 25