DIJOUS, 28/03/2024 | 20:35 h

Busques feina? Ara tens l'oportunitat de treballar al teu Ajuntament amb el Primer Pla Local d'Ocupació 2017

27/1/2017

Si estàs en situació d’atur i inscrit com a demandant en el Servei d’Ocupació de Catalunya pots presentar la teva sol·licitud a l’Ajuntament d’Abrera per optar als 13 llocs de treball del primer Pla d’Ocupació Local 2017 fins el proper 6 de febrer.

Les ofertes de treball del Primer Pla d’Ocupació Local 2017 de l'Ajuntament són les següents:

Vuit oficials de segona administratius/ves
Un/a oficial de segona de brigada destinat a pintura
Un/a tècnic/a d’Espais Urbans
Un/a tècnic/a de Cultura-patrimoni
Un/a tècnic/a de Biblioteca
Un/a tècnic/a superior en Prevenció de Riscos Laborals

Contractes laborals de sis mesos
La contractació és de 6 mesos. Les selecció per a participar en aquest pla d'ocupació municipal es realitza al Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) en funció dels perfils laborals de les persones inscrites en l'Oficina de Treball de la Generalitat (OTG) de Martorell, ja que és requisit imprescindible estar aturat.

Trobaràs tota la informació a la secció d’Oferta d’Ocupació Pública.