DIMARTS, 14/08/2018 | 08:51 h

• Treballs de renovació de la pintura de senyalització horitzontal

• Treballs de renovació de la pintura de senyalització horitzontal

Millorem les vies urbanes d’Abrera: treballs de renovació de la pintura de senyalització horitzontal

16/1/2017

Aquest dilluns 16 de gener comença una primera actuació de renovació de la pintura de senyalització horitzontal de diversos carrers del nucli urbà. Es tracta del repintat de les marques viàries de circulació i aparcaments, prohibició d’aparcament, passos de vianants i senyals al paviment.

L’objectiu d’aquesta renovació és oferir una major seguretat per a vianants i automobilistes. La programació de treballs per carrers és la següent:

- Del 16 al 23 de gener: carrer de Joan Miró, Jaume I, Olesa, Esparreguera, Collbató, camí del Riu, passeig de l’Estació, plaça Europa i travessera de Can Morral.

- Del 23 de gener al 2 de febrer: carrer de Pompeu Fabra, Tramontana, Antonio Machado, Antoni Gaudí, Magarola, Pablo Picasso, Josep Pla, Girona, Llibertat, passeig de l’Estació, travessera Can Morral i zona Rebató (Centre Polivalent).

- Del 3 de febrer al 14 de febrer: carrer de Terrassa, Llobregat, Jacint Verdaguer, Josep Tarradelles, Rubí, Ponent, Martorell, Rosers, Salvador Espriu, passeig de l’Església i avinguda Lluís Companys.

Els treballs tindran una durada d’un mes i les realitza una empresa especialitzada en pintura vial. El cost de l’actuació és de 27.284,09 €.

Des de l’Ajuntament d’Abrera continuem treballant per millorar el municipi. Preguem que disculpeu les molèsties.