DIMECRES, 21/11/2018 | 02:50 h

• Obres d'asfaltatge al municipi. Passeig de l'Estació
  • Obres d'asfaltatge al municipi. Avda de la Generalitat

• Obres d'asfaltatge al municipi. Carrer de Llobregat

Continuem treballant per millorar les vies públiques del municipi

12/1/2017

Els dies 27 i 28 de desembre vam realitzar diverses obres a les vies públiques, que han permès millorar la seguretat, visibilitat i mobilitat pel nostre municipi. Els serveis tècnics de l’Ajuntament d’Abrera han supervisat les obres, que han permès la millora del paviment a diversos carrers.

- A la plaça d’Anselm Clavé amb el carrer de Picasso, s’ha eliminat una zona de paviment de formigó i s’ha asfaltat.

- Al carrer de Martorell, a l’alçada del Mercat Municipal, s’ha rehabilitat  una part del pas elevat, amb una superfície d’uns 20 metres quadrats, adequant les rampes i la plataforma. Al mateix temps, s’ha pintat tota la zona elevada de pas de vianants.

- També al carrer de Martorell, en el creuament amb el passatge de Manresa, degut a una incidència amb la canonada d’aigua potable, s’ha retirat una zona de paviment de formigó i s’ha asfaltat.

- Al carrer de Llobregat i al passeig de l’Estació, davant l’Escola Ernest Lluch, s’han reomplert un parell de  rases.

- Finalment, a la rotonda del Rebató, en el creuament de l’avinguda de la Generalitat amb la sortida cap a la C-55, s’ha asfaltat una zona de 1,5 metres x 3 metres.

La propera setmana les obres d'asfaltatge continuaran a l’avinguda de la Generalitat, número 24, i al carrer Pintor Ribera.

Des de l’Ajuntament d’Abrera continuem treballant per millorar el municipi. Preguem que disculpeu les molèsties.