DIMECRES, 19/09/2018 | 21:27 h

• Cavalcada de Reis 2017. Concurs d'Aparadors Nadalencs. Farmàcia El Passeig
  • Cavalcada de Reis 2017. Concurs d'Aparadors Nadalencs. Nacho Flores
  • Cavalcada de Reis 2017. Concurs d'Aparadors Nadalencs. Papereria Abrera

Rebem amb emoció Ses Majestats els Reis Mags d’Orient!

10/1/2017

Els veïns i veïnes d’Abrera hem rebut un any més amb molta emoció els Reis Mags d’Orient. Ses Majestats van arribar al nostre poble el 5 de gener amb gran solemnitat i focs artificials per realitzar una cavalcada que va reunir a centenars de persones als carrers del municipi.

A tres quarts de sis de la tarda, el patge Viu-Viu va arribar a l’escenari situat al costat de l’Estació dels Ferrocarrils (FGC) per rebre a SSMM els Reis Mags d’Orient. L’emissari de Ses Majestats va recollir cartes de nenes i nenes que no havien pogut lliurar-li el 31 de desembre, quan va visitar la plaça de Pau Casals.

L’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, i el regidor de Cultura, Francisco Sánchez, van rebre els Reis Mags juntament amb el patge i van entregar a Ses Majestats la clau màgica que obra totes les portes del municipi. L’alcalde va preguntar als nens i nenes d’Abrera si s’havien portat bé aquest any. La resposta del públic infantil va ser un sí unànime!

Seguidament, els Reis Mags van pujar a les seves respectives carrosses per iniciar la cavalcada acompanyats d’un gran seguici. Aquest any, la Comissió de Reis ha estrenat una espectacular carrossa amb la forma d'una galera (vaixell antic) amb un gran escut d'Abrera com a vela. Ses Majestats van repartir caramels i molta simpatia pel passeig de l’Estació, carrer de Llobregat, carrer de Josep Tarradellas, avinguda de la Generalitat, carrer de Sant Jaume, carrer del Rebató, avinguda de la Generalitat i passeig de l’Església.

La Cavalcada dels Reis Mags va fer una parada a l’Església de Sant Pere, on van fer una ofrena al Pessebre Vivent. La Banda i el Taller d'Orquestra de l'Escola Municipal de Música van amenitzar el moment. Finalment, els Reis Mags van acomiadar-se del municipi per la rambla del Torrentet.

Durant la cavalcada, l’alcalde, Jesús Naharro, acompanyat per patges del Reis Mags, va fer entrega dels diplomes del Concurs del sisè Concurs d’Aparadors Nadalencs als guanyadors de l’edició d’enguany: Papereria Abrera, Floristeria Nacho Flores, Estètica Rosana i Farmàcia El Passeig.

Des de l’Ajuntament d’Abrera agraïm la col·laboració de totes les persones i entitats que han participat un any més en l’organització d’aquest màgic esdeveniment: Patges Abrera, Comissió de Reis, Escola de Música, Zumberes de Rakel de l’Associació Juventudes Rocieras, Policia Local, Protecció Civil, tractoristes, Creu Roja i la Brigada Municipal.