DIVENDRES, 19/04/2024 | 13:41 h

Curs d'atenció sociosanitària a persones dependents en institucions socials

3/1/2017

La Regidoria de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera organitza un curs d'atenció sociosanitària adreçat a persones residents al nostre municipi, que estiguin en situació d’atur i inscrites al Servei Local d’Ocupació.

El curs d'atenció sociosanitària a persones dependents en institucions socials començarà el proper 16 de gener. Les classes s'impartiran a les aules del Departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera, de dilluns a divendres de les 9.15 h del matí a les 14.15 h del migdia.

El curs constarà de 370 hores de classes teòriques i 80 hores de pràctiques laborals en empreses.

Els continguts del curs són els següents:

Preparar i donar suport a les intervencions d'atenció a les persones i al seu entorn en l'àmbit institucional indicades per l'equip interdisciplinari.

Desenvolupar intervencions d'atenció física dirigides a persones dependents en l'àmbit institucional.

Desenvolupar intervencions d'atenció sociosanitària dirigides a persones dependents en l'àmbit institucional.

Desenvolupar intervencions d'atenció psicosocial dirigides a persones dependents en l'àmbit institucional.

Informació i inscripcions

Si esteu interessats en fer aquest curs, adreceu-vos al Departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera.

Mercat Municipal, 1a planta, rambla del Torrentet, 16 - carrer Martorell, 20.

Tel. 93 770 01 02 - Fax: 93 770 17 36 - Adreça electrònica: promocioeconomica.ajuntament@ajuntamentabrera.cat

Horari: de dilluns a divendres de 9 a 14 h, dimecres de 16.30 a 19 h.